Pagini

vineri, 31 mai 2013

Day 66 - Apus !

De cand sunt aici, tot incerc sa gasesc un loc care sa-mi ofere o priveliste frumoasa la apus. N-am reusit sa gasesc nimic pana in prezent, si sansele sunt slabe sa gasesc de acum inainte. Colac peste pupaza, cerul este total inexpresiv cand vine vorba de apus. 
Astazi stateam in pat, cand Anca ( viitoarea mea sotie ) ma cheama sa-mi arate pe geam cerul.
Cand am scos capul pe geam, in prima faza m-am bucurat ca am apucat sa vad cerul asa frumos, apoi m-au apucat nervii ca nu am un unghi favorabil din care sa-l fotografiez de aici de unde stau.
M-am imbracat in graba si-am iesit sa trag cateva cadre...chiar daca nu sunt cele mai reusite ( lipsa trepied ) .. mi-a placut prea mult cerul sa nu va arat si voua ... ( in ultimul cadru este reflexia apusului intr-un geam ). 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu