Pagini

miercuri, 29 mai 2013

Day 64 - Despre dragoste in toate felurile !

De cand am ajuns in Franta, am avut ocazia sa vad cateva demonstratii impotriva gay-ilor. E ceva normal, se fac peste tot in lume. Ceea ce nu stiam este ca parlamentarii francezi urmau sa adopte o lege prin care urmau sa dea liber casatoriilor gay. Legea a trecut si astazi in Paris s-a oficiat prima casatorie gay.
Mi-e greu sa inteleg fenomenul.. fac eforturi intense sa-l pot digera..dar mi-e greu.
De cand sunt aici am vazut cupluri de barbati si femei gay..si la prima vedere e deranjant in ambele cazuri. 
Intr-o zi eram intr-un parc din Metz si vad doua tinere care se tineau in brate ( nimic anormal ma gandeam ) si incep sa se sarute. La prima vedere pare "hot"...dar va anunt ca nu e. Stiti de ce? Pt ca nu toate cuplurile lesbi sunt bune cum vedeti in filmele xxx .. sau poate cadrul in care se aflau nu era de asa natura sa fie un act senzual...
Alta zi, alt loc, de aceasta data 2 barbati...n-are rost sa intru in detalii ...
N-am nimic cu gay, bisexuali, atata vreme cat nu ma deranjeaza ( sau nu ma implica personal ), sunt neutru ca Elvetia...Nu ma deranjeaza actele sexuale/manifestarile romantice intre persoane de acelasi sex, atata timp cat se desfasoara in mediu privat si nu in public ...
Totusi ideea de casatorie..e putin deplasata ...
Nu se compara nimic cu dragostea dintre un barbat si o femeie... cel putin din punctul meu de vedere...
Am pentru voi, doua imagini sugestive surprinse in cele 2 zile in care soarele a fost generos si-a batut sus pe cer...


Voi ce parere aveti despre casatoriile gay ??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu