Pagini

vineri, 24 mai 2013

Day 62.1 - Morning coffee

Dimineata nu e buna, daca n-ai o cafea aromata care sa te trezeasca la realitate..
Tigara nu are acelasi gust, daca nu-i insotita de o cafea..
Pe acelasi principiu am observat aici in Franta ca dimineata este obligatorie cafeaua/capucino, etc insotita de un croissant .
Daca vreti sa aflati mai multe informatii despre cafea, cred ca cele mai multe informatii le puteti gasi AICI 
Pana am sa am ocazia sa dezvolt aceasta tema ( fotografic vorbind ) incepand de astazi am sa postez pe pagina de Facebook, cate o imagine in care este prezentata cafeaua ( si nu numai :D )...

Asadar...
Am nevoie de fete curajoase, bautoare de cafea/capucino,etc (nu reprezinta un criteriu obligatoriu), dornice sa ma ajute in proiectul "Morning coffee" . Acest proiect implica un grad de nuditate decent ( nu sunt expuse partile intime ), dar as prefera fete + 18 ani . 
Sedinta foto nu implica nici un cost din partea voastra (fotografiile si cafeaua sunt din partea mea).
Rog persoanele interesate sa ma contacteze pe e-mail : btfotografie@gmail.com .

Daca mai sunt domnisoare interesate pentru acest CASTING , mai aveti timp sa-mi trimiteti         e-mail pana la sfarsitul lunii MAI 2013. O parte din proiecte au fost deja "adjudecate" si urmeaza sa vedeti rezultatele luna viitoare .

Share please ! Multumesc !

P.S. Imaginea nu-mi apartine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu