Pagini

luni, 20 mai 2013

Day 59 - Vreau soare !

Nu m-am lasat de blog :)) .
De fapt asta e motivul pentru care scriu, am primit 2 mesaje in care eram intrebat daca am renuntat la blog. N-am renuntat, nu o sa renunt. Imi place ca am inceput sa starnesc mici discutii si controverse, ar fi culmea sa renunt acum.
Singurul motiv pentru care nu am scris nimic, este vremea tampita care s-a stabilit deasupra Metz-ului .
Saptamana trecuta...80% a fost mohorita si ploioasa. Sambata soarele m-a desfatat putin cu prezenta lui si credeam ca o sa se razbune vremea dar surpriza, de duminica dimineata pana in prezent... ploua..ploua si nu da semne sa se opreasca.
Sper totusi sa-mi revin..si sa aduc noutati .
Vreau soare...vreau vreme buna, vreau sa profit la maxim de zilele care trebuie sa le mai petrec aici...
Pana atunci astept inscrierile pentru sedintele foto gratuite si un LIKE la noua pagina de Facebook .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu