Pagini

duminică, 14 iunie 2015

Day 102 - "Avioane de hartie "

Astazi a fost prima data, cand am participat la un miting aviatic, cu prilejul implinirii a 95 de ani de cand a fost infiintat Baza Aeriana Erou Capitan Aviator Alexandru Serbanescu. 

Caldura mare "mon cher"..inca de la prima ora a diminetii, cand parcarea bazei aeriene s-a umplut de masini, cat ai clipi. Si totusi canicula de astazi n-a putut opri mii ( sau poate zeci ) de oameni sa savureze acest spectacol. 
Cei care probabil au mai luat parte la astfel de manifestari, au venit pregatiti cu umbrele, scaunele, si alte accesorii care sa le faca sederea mai comoda.
Desi am ajuns relativ devreme, mi-am pierdut locul de langa gardurile jandarmeriei, pentru ca simteam cum soarele ma tampeste..
Destept eu..sa-mi pun ceva in cap..??Neeahh..n-ai vazut asa ceva..

M-am chinuit fara succes sa prind o pozitie mai buna, pentru a surprinde momentele importante, si dupa cateva zeci de cadre trase, cu maini, capete si alte alea...m-am suparat si m-am retras la umbra, cu gandul de a renunta..

Noroc de sotia mea, care s-a dovedit mai inspirata decat mine si mi-a spus ca as putea sa urc pe aripa unui MIG, pentru a surprinde cateva cadre.
Si uite asa..pentru prima data in viata mea, am calarit un MIG...in incercarea de a surprinde cateva cadre mai reusite.

N-am sa ma apuc acum sa fac apologia avioanelor pe care le-am surprins, pentru ca nu sunt expert in domeniu...si va las in compania catorva cadre surprinse la eveniment. In speranta ca voi reusi sa-i fac pe cei care au lipsit de la eveniment, sa se simta ca si cum ar fi fost acolo, va doresc vizionare placuta...

Click pe poza pentru zoom.


Share-urile, comentariile si like-urile sunt apreciate !!
























































2 comentarii:

  1. frumoase pozele si felicitari pentru cadre....insa vreau sa va semnalez ca multe multe multe poze frumoase de la Miting gasiti pe www.rospottersbc .....si sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc.
      tot ce-i posibil....depinde foarte mult locul din care au fost facute. daca persoana care a facut pozele a avut acces pe pista, e clar ca e cu totul alta poveste :)

      Ștergere