Pagini

vineri, 19 aprilie 2013

Day 38 - Inainte de sedinta foto !

La prima vedere o sedinta foto este simpla si usor de realizat, dar daca o privesti mai bine este ceva mai complex decat un fotograf care apasa pe buton si tu(modelul) care iti schimbi pozitia in fata lui . In experienta mea, am intalnit persoane "curajoase" in discutii, dar adevarati iepurasi cand am trecut la fapte. Cum am putin timp liber, am stat si m-am gandit cum as putea sa va ajut macar putin la capitolul " pregatirea inainte de sedinta foto" . In continuarea am sa va dau cateva sfaturi care s-ar putea sa amelioreze situatia pe parcursul sedintei foto.

- inainte de prima sedinta foto, ar fi bine sa va pregatiti psihologic. O sa spuneti ca sunt nebun, insa foarte multe persoane care se afla in fata unui aparat de fotografiat/filmat, pot deveni timide si inexpresive. Timiditatea si inexpresivitatea influenteaza intr-o proportie foarte mare rezultatul final al sedintei.
- fa un exercitiu de imaginatie si pune-te in locul unei actrite/model aflata in fata aparatului de fotografiat. Daca ai o preferata, poti chiar sa-i urmaresti imaginile online, pentru a avea o imagine mai clara a rezultatului pe care il dorim amandoi.
- daca nu gasesti un stil care sa te avantajeze, intreaba-ma poate iti ofer cateva sfaturi despre stilul/tema care te-ar putea pune in valoare.
- inainte de sedinta foto, uita-te in oglinda si zambeste, "stramba-te", fa fete, pana descoperi cateva ipostaze care crezi ca te-ar prinde foarte bine. Incearca sa te obisnuiesti cu gandul ca vei fi in fata unei camere si exerseaza... ( oglinda nu-ti face poze ;) )!!
- o sedinta foto iti permite sa te vezi intr-un context diferit fata de viata de zi cu zi. Indrazneste sa te exprimi si nu-ti fie teama de prejudecati .
- sedinta foto este ca o poveste, intra in pielea personajului, adapteaza-te si joaca rolul cat mai bine pentru rezultate foarte bune.
- pe toata desfasurarea sedintei, nu uita ca fotograful este "oglinda" ta, asa ca asculta-i indicatiile chiar daca in imaginatia ta, nu arati prea bine .

Acestea fiind spuse, sper ca am reusit sa va dau cateva sfaturi folositoare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu