Pagini

marți, 19 februarie 2013

Day 19 - operatiunea "pasarica"

Inainte sa ma apuc de fotografie, eram fascinat de obiectivele "alea lungi" ale fotografilor. Pe vremea aceea, nu stiam cu ce se mananca si ce poti face cu ele. Acum stiu, si-mi doresc un 600 fix.. :)), eventual cand o sa castig la Loto, o sa-mi cumpar 2-3 ..
Ma uitam acu cateva zile peste fotografiile unui mare fotograf de wildlife, din Romania si eram fascinat de calitate, claritate, culori , etc...
Astazi din plictiseala,mi-am zis sa incerc si eu..sa surprind pasari in zbor (desi mai incercasem intr-o zi si nu mi-a iesit nimic) . Echipamentul meu nu e nici pe departe atat de performant incat sa-mi iasa fotografii la fel de bune...dar am incercat.
Nu sunt cele mai reusite incadrari, pentru ca "pasaricile" sunt foarte rapide, trepied n-am la mine si sunt novice la acest capitol. 
Astept eventuale pareri :) .

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu